منتديات المسلماني سوفت
منتديات المسلماني سوفت:ترحب بالسادة الزوار ويتمني لهم وقت ممتع ويدعوهم للتسجيل في المنتدي مع تحيات : اسرة المنتدي
منتديات المسلماني سوفت
منتديات المسلماني سوفت:ترحب بالسادة الزوار ويتمني لهم وقت ممتع ويدعوهم للتسجيل في المنتدي مع تحيات : اسرة المنتدي
منتديات المسلماني سوفت
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات المسلماني سوفت

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت جامدا جدا من تجميعي

كاتب الموضوعرسالة
ahmed hosny
المدير العام للمنتدي
المدير العام للمنتدي
ahmed hosny

نكت جامدا جدا من تجميعي Empty
مُساهمةموضوع: نكت جامدا جدا من تجميعي   نكت جامدا جدا من تجميعي Emptyالثلاثاء مارس 15, 2011 2:48 pm

بلدياتنا نجح في انتخابات مجلس الشعب، ففي اول جلسة قاعد جنب واحد افندى فالأفندى عزم عليه بسيجارة مارلبورو، وبعد شويه بيسالوا إيه رأيك في الديمقراطية ياحاج؟؟.. فرد الحاج : والله أحسن من الكيلوبترا !!

بلدينا ماسك قنبله وعمال يحدفها من الإيد دى للايد دى ، قابله واحد تانى قال له :يخرب بيتك ولما تنفجر فى وشك ، قاله : ماتخافش معايه غيرها

واحد بلديتنا راح محل فسال الرجل بكا التلفزيون داه؟ فقال له امشي انا مببعش لصعيدي ...... جاله تاني يوم متنكر في واحد سعودي قال له بكام التلفزيؤن داه ؟قال له امش مببعش لصعيده..... جاله اليوم الثالث قال له متنكر في واحد خواجه قال له بكام التلفزيون داه قال له امشي مببعش لصعيده قال له اتا عرفت ازاي اني صعيدي قال له عشان ده مش تلفزيون داه بتجاز

بلديتنا سافر بره خمس سنين متواصلة لما رجع القاهرة لقاهم بيحتفلوا بسبوع أبنه بقى ماشى فرحان أوى وييقول موجودين بنخلف مش موجودين برضه بنخلف هى دى مصر أم الدنيا

سألت زوجة زوجها: بتحب ايه أكتر فيّا.....وجهى الجميل أم جسمى المتناسق؟
فنظر إليها الزوج من تحت لفوق و قال : بحب روح الدعابة اللى فيكى

مره واحد فشار قوى بيقول لصاحبه انا كنت ماشى فى الصحره طلع عليا اسد نطيت في البحر،صاحبه قاله بحر ايه بس اللي فى الصحره، قال لا انا قلت لقيت ابو الهول اتشعلقت فى رقبته، صاحبه قاله وايه اللي جاب ابو الهول في الصحرا، فقال وانا ماشى فى الصحره طلع عليا اسد أكلنى.. ارتحت

مبارك كان عامل اجتماع للوزرا كلهم سوزان اتصلت بيه بتقوله الحق ياريس البيت اتسرق قالها اتسرق ازاي والحراميه كلهم هنا

مدرس في حصة املاء , بيقول للطلبة 'ذهب محمد الى الحديقة يوم الأربعاء' فواحد من الطلية وقف و قال : يا أستاذ هو الأربعاء همزة على السطر و الا على ألف . المدرس فكر شوية و قاله مشيها السبت

كان فيه بطة كل يوم تروح للبقال تقوله عندك سكر يقولها لأ اخر مرة قالها لو جيتي هنا تاني حأمسمر رجليكي المفرطحة دي في الأرض تاني يوم راحت قالتله عندك مسامير ؟ قالها لأ قالتله طب عندك سكر ؟؟
https://elmoslmanysoft.forumegypt.net

نكت جامدا جدا من تجميعي
صفحة 1 من اصل 1